متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

واحد اموال


نام و نام خانوادگی :  فرزانه رجبی پور
سمت :  حسابدار و امین اموال
تلفن تماس : ۱۱۶۲۳۲۹۳-۰۷۱
 
نام و نام خانوادگی :  ساسان گودرزی
سمت :  حسابدار و بایگان اسناد مالی
تلفن تماس : ۳۲۹۳۱۱۶۲-۰۷۱
 
شرح وظایف
 
صورت برداری اموال مراکز تحت پوشش – تطبیق فرم شماره ۱۹ جدید با پرونده های قدیم – بازدید از مراکز تحت پوشش

حسابرسی پرونده مراکز – جمع آوری اموال مازاد و اسقاطی مراکز – جابجایی اموال در مراکز
نوشتن حواله دستی اموال گرفتن امضاء – تنظیم اسناد اموال انتقالی و اسقاطی در دفاتر
بررسی پرونده اموالی پرسنل هنگام بازنشستگی یا انتقال جهت تسویه حساب
بررسی اسناد حسابداری از نظر اموالی بودن یا نبودن اجناس خریداری شده – برچسب گذاری اموال مراکز تحت پوشش
انجام مکاتبات لازم و پیگیری مراحل فروش اموال اسقاطی – ثبت حواله ها و اموال برگشتی و بایگانی اسناد و مدارک مربوط به اموال


واحد دریافت و پرداخت
 
 
 
نام و نام خانوادگی :  م.  بیروتی
سمت :  حسابدار
تلفن تماس : ۳۲۹۳۱۱۶۱-۰۷۱
 
نام و نام خانوادگی :  ز.  محمدی
سمت : حسابدار
تلفن تماس : ۳۲۹۳۱۱۶۱-۰۷۱
 
 
 
نام و نام خانوادگی :  ز.  عسکری
سمت : حسابدار
تلفن تماس : ۳۲۹۳۱۱۶۱-۰۷۱
 

شرح وظایف


اجرای احکام، ابلاغ‌ها، وام‌ها و ورود اطلاعات مربوط به کلیه پرداخت‌های پرسنلی، حقوق،۸۰% و ۲۰% بیمه روستایی

تهیه اسناد حقوق، پرداخت‌ها و تهیه لیست‌های کسورات پرسنلی، اسناد حقوق بیمه روستایی
ارسال چک و لیست‌های کسورات ماهیانه به بانک‌ها و دانشگاه علوم پزشکی

محاسبه انواع پرداخت‌ها، پاداش ها، اضافه کار و ... و کنترل کلیه اسناد و لیست‌های پرداختی
صدور تسویه حساب حقوقی، فرم افزایش یا کاهش بیمه، فرم افتتاح حساب
تهیه پرینت لیست‌های کسورات، پرداختها، لیست حقوق
تکمیل و ارسال فایل اطلاعات بودجه ای
تهیه لیست و سی دی مالیات حقوق و پرداخت‌ها بصورت جداگانه


واحد اعتبارات و دفتر اداری
 
 
 
نام و نام خانوادگی :  م.  میرشکاری
سمت :  حسابدار
تلفن تماس : ۳۲۹۳-۰۷۱
 
نام و نام خانوادگی :  علی اصغر ناظمی
سمت :  حسابدار
تلفن تماس : ۳۲۹۳-۰۷۱
 
شرح وظایف
 
نوشتن دفتر بانک، صورت مغایرت
تفکیک و تکمیل و بایگانی کلیه اسناد 
ارسال تراز آزمایشی به دانشگاه و معرفی سرفصل هزینه ها با هماهنگی دانشگاه
تخصیص اعتبارات جاری (هر سه ماه یکبار)، بیمه روستایی و اعتبارات درآمدی دانشگاه بصورت ماهیانه

صدور چک جهت کسورات اسناد حقوقی، پرداخت‌ها، اسناد شرکت‌ها و ارگانهای طبق قرارداد
پرداخت اجاره محل پایگاه‌های بهداشتی، پرکیس دندانپزشکان و پزشکان متخصص


واحد درآمد و بیمه گری
 
 

نام و نام خانوادگی :  خ.  هاشمی
سمت :  حسابدار
تلفن تماس : ۳۲۹۳۱۱۶۰-۰۷۱
 
نام و نام خانوادگی :  ع.  دهقان ابنوی
سمت :  متصدی امور بیمه
تلفن تماس : ۳۲۹۳۱۱۶۰-۰۷۱
 
 
نام و نام خانوادگی :  کریم لطفی کیا
سمت :  متصدی امور بیمه
تلفن تماس : ۳۲۹۳۱۱۶۰-۰۷۱
 
 
نام و نام خانوادگی :  س.  میرزایی
سمت :  متصدی امور بیمه
تلفن تماس : ۳۲۹۳۱۱۶۰-۰۷۱
شرح وظایف
 
الف: درآمد نقدی
قبوض: در این قسمت قبوض دریافتی از دانشگاه را در اختیار مراکز بهداشتی درمانی قرار داده دریافت‌های نقدی آن‌ها طی فیش واریزی در اختیار واحد درآمد جهت اعمال حساب قرار می گیرد.
در آمد حاصل از شرکتها (طب کار): هر ماهه مبالغی بابت عملکرد واحد طب کار مستقر در مجتمع بهداشتی درمانی نادر کاظمی که جهت انجام معاینات پزشکی اشخاص همراه با قرارداد مربوطه انجام و این مرکز طی قرارداد مذکور متعهد می شد که در مدت مقرر نسبت به انجام معاینات پزشکی اقدام نموده و در مقابل کارفرما نیز در موعد مقرر نسبت به پرداخت صورتحساب اقدام نماید.
فعالیت‌های این قسمت بطور کلی شامل :
واریز کلیه مبالغ واریز شده به حساب اداره از طرف مراکز تحت پوشش به حساب دانشگاه و خزانه داری کل
واریز کلیه مبالغ ارسالی به حساب اداره از طرف مراکز مختلف بابت طرح غربالگری نوزادان  به حساب پیراپزشکی
کنترل قبوض واریزی، فرم‌های ارسالی درآمد، پذیرش واحدهای تحت پوشش
تنظیم دفتر روزنامه و دفتر بانک – تهیه تراز مانده قبض‌ها و تحویل دادن قبوض مصرفی به واحدها
ب: درآمد غیر نقدی (نسخ بیمه)
یکی از وظایف بیمه گری دریافت درآمدهای غیر نقدی از سازمانهای طرف قرارداد (خدمات درمانی، صنعت نفت، نیروی مسلح، تامین اجتماعی) می باشد
در این قسمت کلیه نسخ بیمه مراکز شهری و روستایی جمع آوری و پس از کنترل و کسر کسورات به صورت درخواستی به سازمان‌های مربوطه ارسال می گردد. پس از دریافت صورت حساب سازمان‌های مربوطه مبالغ واریزی را کنترل نموده تا نسبت به واریز آن به حساب درآمدی مرکز والفجر اطمینان حاصل و در صورت لزوم پیگیری نمایند
پیگیری: درآمدهای نقدی و غیرنقدی مرکز، آمار مراکزشهری وروستایی، کنترل درآمدهای مراکز، تغییرات تعرفه ها درطول سال
تهیه تراز عملیاتی ماهانه، فرم‌های آماری مراکز تحت پوشش، تهیه آمار جهت طب کار و نظام نوین
بستن صورت حساب ماهیانه و ارسال به سازمان‌های بیمه گر- کنترل نسخ مالی ثبت شده – تحویل گرفتن نسخ بیمه از مراکز- ثبت نسخ بیمه در کامپیوتر- تجمیع تمامی نسخ بیمه در برنامه تجمیع آمارگیری، بررسی نسخ و آمار ارسال شده
همکاری با اداره بیمه و بررسی کسورات نسخ اعلام شده از طرف بیمه – چک کردن تغییرات قیمت‌های نسخ بیمه با سایت ادارات بیمه
بازدید از مراکز تحت پوشش – پیگیری کلیه دریافت‌ها و پرداخت‌های نسخ بیمه گرها
واحد رسیدگی
 
 
نام و نام خانوادگی :  سیدمحمود موسوی
سمت :  حسابدار
تلفن تماس :  ۳۲۹۳۱۱۶۳-۰۷۱
 
شرح وظایف
 
واحد رسیدگی یا حسابرسی سازمان‌های دولتی ناظر بر بودجه دستگاه که بصورت اعتباربه دستگاه اجرایی اعلام می گردد تا در محل خود هزینه و در قبال اعتبار مصرف شده اسناد هزینه ارائه نماید و بطور کلی بررسی کند که اعتبار مطلوب اعم از جاری و عمرانی در چارچوب قانون محاسبات انجام شده است یا خیر.
اعمال کلی این واحد به شرح زیر است:
رسیدگی به اسناد حقوقی، اسناد تمامی پرداخت‌ها، اسناد مربوط به تعمیر وسایل دندانپزشکی مراکز تحت پوشش، تسهیلات زایمانی مراکز، اسناد دارویی، آزمایشگاهی و ...