متن استاتیک شماره 63 موجود نیست
  • 1398/07/21
  • - تعداد بازدید: 127
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

رییس مرکزبهداشت شهدای والفجر شیراز کسب مقام اول روابط عمومی را تبریک گفت

رییس مرکزبهداشت شهدای والفجر شیراز کسب مقام اول روابط عمومی را تبریک گفت


رییس مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز طی پیامی کسب مقام اول از سوی واحد روابط عمومی این مرکز بهداشت در رتبه بندی شش ماهه نخست سال 1398 مدیران محترم روابط عمومی بیمارستان ها، درمانگاه ها و مراکز بهداشت شیراز را تبریک گفت.

به گزارش واحد روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان شیرازشهدای والفجر، در این پیام آمده است: انتخاب روابط  عمومی مرکزبهداشت شهدای والفجر شیراز، به عنوان  روابط عمومی برتر، به پاس اهتمام در تعامل و همدلی با واحدهای ستادی مرکز و واحد روابط عمومی دانشگاه، اطلاع رسانی و ارسال به موقع اخبار و گزارش های فعالیت مرکز بهداشت است، و جا دارد از تلاش های همکاران محترم در روابط عمومی تقدیر و تشکر گردد.

 دکتر احمد رضازاده در ادامه خاطر نشان کرد: نقش، اهمیت و جایگاه روابط عمومی بر کسی پوشیده نیست و امروزه روابط عمومی به عنوان یک حوزه مهم در نظام ارتباطی جوامع بشری از جایگاه ویژه ای برخوردار است و از مهم ترین ارکان موفقیت هر سازمانی به شمار می رود.

 او افزود: مسوولان روابط عمومی با ارتباط و تعامل دوسویه با رسانه ها، عملکرد دولت را به صورت صریح و شفاف برای مردم بازگو می کنند.

او داشتن برنامه استراتژیک و مدون و روابط عمومی کارآمد، پویا و توانمند را دو رکن موفقیت ادارات و سازمان ها دانست و گفت: مدیر و سازمانی موفق است که از این دو رکن برخوردار باشد.

دکتررضا زاده با تاکید بر لزوم بکارگیری افراد متخصص، توانمند، کارآمد، پویا و دارای انگیزه به عنوان مسوول روابط عمومی ادارات و سازمان ها، خاطر نشان کرد: روابط عمومی های ادارات و سازمان ها با انعکاس شفاف، صریح و مطلوب عملکرد دولت از طریق رسانه ها، امید و نشاط را در جامعه تقویت می کنند.

او در خاتمه با بیان اینکه روابط عمومی یک وظیفه برجسته مدیریتی است که می تواند به عنوان بازوی اصلی مدیران دستگاه‌ها در دستیابی به اهداف ایفای نقش نماید، گفت: روابط عمومی ها با ایفای کارکردهای اطلاع رسانی و اطلاع یابی، ایجاد و حفظ ارتباطات دو سویه و تفاهم متقابل بین سازمان و مخاطبان و جلب اعتماد و مشارکت مخاطبان به سازمان، کمک به مدیریت برای همگام شدن با تغییرات محیطی، نزدیک کردن نگرش‌های مخاطبان با سازمان و نزدیک کردن اقدامات و نگرش‌های سازمان با مخاطبان به پویایی و رشد و توسعه سازمان در محیط و در راه رسیدن به اهداف و استراتژی‌های آن کمک می کنند.

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 10871
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید